Doprava

obchodní společnosti

HCH, spol. s r.o.

se sídlem Kubelíkova 1198/29, 130 00 Praha 3

IČ: 630 74 818

 

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 36181

pro prodej mobilních plotů a příslušenství

 

 

VYMEZENÍ POJMŮ

Kupující = spotřebitel nebo podnikatel.

Kupující spotřebitel (či pouze spotřebitel) = osoba, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti (na rozdíl od prodávajícího), ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující (který není spotřebitelem) = podnikatel. Za něj se považuje také každá osoba (fyzická i právnická), která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

 

1. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

 

1.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

1.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené v objednávce, je 4 kupující povinen převzít zboží při dodání. Kupující bere na vědomí, že prodávající pouze doveze zboží na určené místo, avšak vykládku tohoto zboží si kupující zajišťuje sám, a to v počtu osob odpovídajícímu množství dodávaného zboží (doporučeny nejméně dvě osoby).

1.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

1.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

1.5. Převzetím doručeného zboží kupující spotřebitel stvrzuje, že zásilku obdržel nikoliv s mechanicky poškozeným obalem. Jestliže při následném otevření obalu kupující spotřebitel zjistí poškození zboží, musí o tom bezodkladně informovat prodávajícího nebo přepravce. Za bezodkladné se považuje informování prodávajícího do 1 pracovního dne u zjevných vad a do 2 pracovních dnů u skrytých vad způsobených přepravou nebo informování přepravce do 2 pracovních dnů jak v případě zjevných, tak skrytých vad způsobených přepravou. Nedodržení tohoto postupu se nijak nedotýká práva kupujícího spotřebitele uplatnit u prodávajícího odpovědnost za vady, nicméně prodávající může následně vyžadovat po spotřebiteli náhradu škody způsobenou neoznámením vady včas a tím nemožnosti uplatnit reklamaci u přepravce.

Nízké ceny

Získejte individuální nabídku, nízké ceny a rychlou realizaci.

Naše mobilní oplocení a bariéry jsou kvalitní, dovážené přímo od výrobce. Vysoká kvalita – nízká cena.

Dodatečné slevy až 20 %

V rámci individuálně sestavovaných nabídek poskytujeme dodatečné slevy až 20 % z celkové ceny objednávky.

Kompletní servis a poradenství

Využijte naší znalosti trhu i produktů, individuální přístup ke každému klientovi a rychlé dodání.